M7 |
M5 |
M3 |
Innowacyjna technologia Са/Са z ODLEWANĄ PŁYTĄ | Innowacyjna technologia Са/Са z ODLEWANĄ PŁYTĄ | Technologia Ca/Ca z CIĘTO‑CIĄGNIONĄ PŁYTĄ |
ZUŻYCIE WODY | ||
Zminimalizowane zużycie wody |
Zminimalizowane zużycie wody |
Zminimalizowane zużycie wody |
METODA PRODUKCJI KRATKI | ||
Odlewane grawitacyjnie elektrody dodatnie i ujemne są grubsze i mają większą masę w porównaniu z ciętymi elektrodami, dzięki czemu mechaniczna wytrzymałość płyt jest zwiększona. | Odlewane grawitacyjnie elektrody dodatnie i ujemne są grubsze i mają większą masę w porównaniu z ciętymi elektrodami, dzięki czemu mechaniczna wytrzymałość płyt jest zwiększona. | Elektrody dodatnie i ujemne wykonane są na bazie stopu wapniowego w technologii cięto‑ciągnionej. |
CHARAKTERYSTYKI ROZRUCHOWE | ||
Wysokie prądy rozruchowe. Grube pręty kratek zapewniają dużą powierzchnię kontaktu z masą czynną, a także posiadają niższy opór wewnętrzny. | Wysokie prądy rozruchowe, wystarczające do uruchomienia silnika w niskiej i wysokiej temperaturze. | Optymalne – ze względu na dużą liczbę elektrod z dodatkiem specjalnego stopu na kratki. |
ZALETY | ||
Długi okres użytkowania, zredukowany efekt samorozładowania, wysokie wartości prądów rozruchowych, duża trwałość cykliczna. | Większa liczba płyt zapewnia większe możliwości rozruchowe, niski poziom samorozładowania, duża odporność na zmiany temperatury. | Wyjątkowa zdolność przyjmowania ładunku, niezawodny w niskich temperaturach, wydłużony okres magazynowania. |